...هی...

Hey

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

شکستنی رفع بلاست...اما باور نمیکند دلم...

 

 

دخــــــترک !!!

 

دخترک بی سر رسید،رسید.

 

یا تو یا هیچکس شـــاید تنــها دروغی است که هر کس لااقل یک بار در

 

عمرش ساده آن را گفته است.

 

عدالت نیست امــا مینویسم تا تسلیم شوی از بس بزرگت کردم کوچک شدم

 

 ،نه کسی مرا رساند و نه من کسی را رساندم

 

شاید دلیلش این بود که از بچگی کسی تقلب یادم نداده بود ،کسی میگفت

 

آن ها که تقلب بلدند بیشتر میتوانند به هم برسانند در کودکی درسها را و اگر

 

 در بزرگیشان بزرگ باشند آدم ها را .

 

امــا مـــن هنـــوز بلاتکلیف ام مثل سیم ((ر)) در گیتار!!

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

بهانه

گفتی که به احترام دل باران باش

 

باران شدم و به روی گل بارید م

 

گفتی که ببوس روی نیلوفر را

 

از عشق تو گونه های او بوسیدم

 

گفتی که ستاره شو دلی روشن کن

 

من همچو گل ستاره ها تابیدم

 

گفتی که برای باغ دل پیچک باش

 

بر یاسمن نگاه تو پیچیدم

 

گفتی که برای لحظه ای دریا شو

 

دریا شدم و ترا به ساحل دیدم

 

گفتی که یا و لحظه ای مجنون باش

 

مجنون شدم و ز دوریت نالیدم

 

گفتی که شکوفه کن به فصل پاییز

 

گل دادم و با ترنمت روییدم

 

گفتی که بیا و از وفایت بگذر

 

از لهجه بی وفاییت رنجیدم

 

گفتم که بهانه ات برایم کافیست

 

معنای لطیف عشق را فهمیدم!!!

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:50 توسط Mohamad sadegh| |


Power By: LoxBlog.Com