...هی...

Hey

 یادته...

یادته یه روز بهم گفتی هروقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه

 

نامردی اشکاتو ببینه وبهت بخنده... گفتم :اگه بارون نیامد چی ؟ گفتی اگه

 چشمای تو بباره آسمون گریش میگیره... گفتم: یه خواهش دارم وقتی

 آسمون چشمام خواست بباره تنهام نذار ... گفتی:به چشم ... حالا من

دارم گریه میکنم و آسمون نمیباره ... توهم اون دور دورا ایستادی به من

میخندی...!

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 

دیدی آخرش ...

دیدی آخرش منو گذاشت و رفت

از زمین قلبمو برنداشت و رفت

دیدی آخرش منو دیوونه کرد

واسه رفتن همینو بهونه کرد

دیدی اون وعده هایی که رنگی بود

تمومش فقط واسه قشنگی بود

دیدی اونی که دلمو بهش دادم

رفت و از چشمای نازش افتادم

دیدی اونی که میگفت مال منه

دم آخر نیومد سر بزنه

دیدی خط زد اسممو از دفترش

رفت و اسفند نزدم دور سرش

دیدی اون نخواست برم به بدرقش

دیدی که باختم توی مسابقش

دیدی مهربونیا رو زد کنار

رفت و چشمامو گذاشت تو انتظار

دیدی رفت و گذاشت به پای سرنوشت

گفت شاید ببینمت توی بهشت

دیدی بی خبر گذاشت ورفت سفر

گفت بذار بمونه چشم اون بدر

دیدی افتاد اسم من سر زبون

همشون گفتن به اون نامهربون

دیدی که دعا ها مستجاب نشد

آخرم دلش واسم کباب نشد

دیدی لا اقل نزد به پنجره

که بهم خبر بده می خواد بره

دیدی رفت بدون هیچ سروصدا

ولی من سپردمش دست خدا

دیدی بی خدحافظی روونه شد

دل من وقتی شنید دیوونه شد

دیدی قولاشو گذاشت تو چمدون

که دیگه نمونه از اونا نشون

دیدی با دل اینو در میون نذاشت

رفت واز خاطره ها نشون نذاشت

دیدی آخرش منو نظر زدن

تو سر این دل دربه در زدن

دیدی آخرش منو تنها گذاشت

تشنه رو تو حسرت دریا گذاشت

یعنی رفته اونجا آشیان کنه

یا می خواسته منو امتحان کنه

دیدی حتی اون نگفت میره کجا

چه بده رسمای روزگار ما

دیدی خواستمش ولی منو نخواست

اینم از بازیای دنیایی ماست

حالا چند روزیه که بدون اون

چشم من خیره شده به آسمون

امون از عاشقیای چند روزه

که فقط یکی تو شعرش میسوزه

چه کنم خدا پشیمونش کنه

یاکه مثل من پریشونش کنه

رفت و دیگه نمیاد به شهر ما

بهتره بسپرمش دست خدا

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

شنیدم می خوای بری باز منو تنها بذاری

هرچی یادو خاطرست پشت دلت جا بذاری

شنیدم گفتی نگاهش واسه چشمام عادیه

هر چیزی حدی داره محبتاش زیادیه

شنیدم یه مدتی می خوای ازم دوری کنی

اینه رسمش که با این دیوونه این جوری کنی

شنیدم همین روزا بازم می خوای بری سفر 

بسلامت!عزیزم اما همینجور بی خبر 

شنیدم خسته شدی از بازیای سرنوشت

نکنه اینبار دیگه بی من می خوای بری بهشت 

شنیدم گفتی که سرنوشتمون دست خداست

اماتو خوب میدونی حسابت از همه جداست

شنیدم گفتی باید برم سراغ زندگیم

حرف تویعنی بسوزم توغم آوارگیم

شنیدم گفتی با اینکه خیلی چیز یادم داده

نمی دونم چی شده از چشم من افتاده

شایدم تموم این شنیدنیها شایعه است

از تو نمی پرسم گفته باشی،فاجعه است

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:50 توسط Mohamad sadegh| |


Power By: LoxBlog.Com